1#
Tider & dagar
Du kan se alla dina kommande städningar upp till ett år in i framtiden. Du kan alltså planera och omboka/avboka långt i förväg. Du kan även se utförda uppdrag och exakt på minuten när vi kom och gick. Många vill ha städning några dagar före jul, så ett tips är att boka in det redan nu!
2# Enkel ombokning
Du kan enkelt omboka eller avboka din städning med några få klick. Det ska vara lätt och smidigt att boka städ!
3#
Lämna feedback på städet
Det är vanligt inom branschen är att man som kund stör sig på något litet men inte vill ringa in och klaga över "småsaker". Så tycker inte vi att det ska vara. Därför har vi gjort det möjligt att betygsätta varje städtillfälle. Man kan då ge en bra recension samtidig som man lyfter fram sin kritik. Vår personal får dessutom en bonus om deras kunder är nöjda och glada!
4#
Digitala städprotokoll
Städprotokollet är en checklista på allt som ingår i städet. Det är interaktivt och du kan ändra, lägga till och ta bort städmoment efter dina behov. Du har även möjlighet att lägga in olika prioriteringar om du inte tycker att allt behöver städas varje gång. Om du tycker det låter krångligt kan du även välja bland våra färdiga städupplägg, som nio av tio av kunder utgår från.
5#Kommunikation och nyhetsflöde
Vi lägger ut alla viktiga nyheter i städportalen, både allmänna och personliga. Du ser dina fakturor, om de är betalda, nyheter om vår verksamhet etc. Du har även möjlighet att skicka meddelande till din städare eller städerska om det skulle behövas.